Znana i lubiana odzież sportowa CardioBunny kojarzona była głównie ze sprzedażą za pośrednictwem e-commerce. W 2019 firma stawia na rozwój butików stacjonarnych w systemie franczyzowym oraz handel hurtowy. O planach rozwojowych i możliwościach inwestycyjnych we franczyzę CardioBunny rozmawiałam z Panem Michał Brzemiński, dyrektorem sprzedaży w firmie HubStyle odpowiedzialnym za rozwój sieci butików stacjonarnych pod marką Sugarfree i CardioBunny.
Cardio Bunny to modne, innowacyjne i funkcjonalne ubrania sportowe przeznaczone dla kobiet, które preferują aktywny styl życia i chcą dobrze wyglądać w każdej sytuacji. Odzież jest tworzona z dbałością o każdy detal – tak aby były nie tylko stylowe, ale również wygodne. Doskonale podkreślają kobiecą sylwetkę. To dobry wybór nie tylko na siłownię.
Sprzedaż produktów Cardio Bunny odbywa się głównie poprzez e-commerce, posiadamy również butiki stacjonarne pod wiodącą marką Sugarfree, w których dostępne są również stroje sportowe. Obecnie znajdują się one w Warszawie, Wrocławiu i Poznaniu, już niedługo planujemy kolejne otwarcia w dużych miastach. W ciągu 12 miesięcy chcemy otworzyć 20 sklepów w systemie franczyzowym w miastach powyżej 150 tys. mieszkańców, a w ciągu najbliższych trzech lat chcemy zwiększyć ich liczbę do 50. Współpracujemy również z sklepami sportowymi multibrandowymi na zasadzie handlu hurtowego. Obecnie marka Cardio Bunny dostępna jest w sklepach 4Faces oraz OTCF. Niedawno zatrudniliśmy zespół odpowiedzialny za rozwój tej części biznesu, wielu właścicieli tego typu sklepów zwraca się również bezpośrednio do nas.
Mamy jasno określone zasady współpracy i model rozwoju, zależy nam przede wszystkim na partnerskich relacjach z franczyzobiorcami. Franczyzobiorca zarabia nie tylko na sprzedaży w butiku, ale obsłudze klientów w kanale omnichannel – click+collect. Dużym ułatwieniem jest wspólny system IT, który usprawnia przepływ klientów z e-commerce do sieci stacjonarnej. Stawiamy na partnerstwo w biznesie, oferując wysokie marże i szybki zwrot inwestycji. Naszą przewagą nad innymi markami odzieżowymi jest bardzo dobrze rozwinięty marketing - długofalowo współpracujemy z osobami znanymi ze świata show-biznesu, co znacząco wpływa na rozpoznawalność produktów Sugarfree i Cardio Bunny, a w konsekwencji na sprzedaż.
Do współpracy poszukujemy osób, które znają Cardio Bunny oraz wiodący brand Sugarfree i identyfikują się z modowym DNA naszych marek. Osoba, która chce zostać naszym franczyzobiorcom musi posiadać odpowiedni kapitał, a także doświadczenie w sprzedaży. Choć wiek i płeć nie mają dla nas znaczenia, to nie da się ukryć, że butik odzieżowy, to bardzo kobiecy biznes. Jest to świetna alternatywa dla osób, które myślą o własnym biznesie, ale nie chcą tworzyć firmy od podstaw – w takiej sytuacji prowadzenie firmy pod znaną marką to strzał w dziesiątkę!
Odzież marki Sugarfree dostępna stacjonarnie – HubStyle rozwija sieć butików franczyzowych